KANSAI AIRPORT WASHINGTON HOTEL BERHAMPIRAN RINKU OUTLET

By | 10/22/2014 08:00:00 pm 13 comments
Kalau tak bertukar-tukar hotel memang tak sah. Itulah aku. Kengkadang kat sana, kengkadang kat sini. Bukannya apa, sekadar nak merasa peralihan angin. Memang leceh, nak packing, nak tolak beg, nak check in, nak check out. Huh, penat!

Tapi dalam penat pun sebenarnya best. Boleh explore tempat lain dengan lebih luas lagi. Selain dari X-Wave Hotel di Umeda, aku juga menginap di Kansai Airport Washington pada malam terakhir aku kat Osaka.

Kansai Airport Washington Japan

Tatie Was Here

Bagi yang gila shopping, gila outlet, gila branded things, ini hotel terbaik untuk korang. Serious aku tak tipu. Sebab jalan kaki 10 minutes je ke Rinku Premium Outlet. Korang boleh shopping, balik hotel, shopping lagi, balik hotel.. ha ulanglah sampai pengsan! Hahaha. Errr, sanggup ke?

Kalau korang perhatikan, memang malam-malam terakhir aku suka menginap di airport hotel. Baik di India, Jakarta mahupun Paris. Semuanya sebab mudah. Serik dah nak tertinggal flight. Kalau stay berhampiran airport, diorang ada sediakan free shuttle. Bolehlah jalan lenggang lenggok mak minah. Hiks!

Menggunakan Toiletries Jenama Shiseido

Water Good For Drinking
Kimono
Sandal

Pemandangan Luar Bilik
Pemandangan  Hotel Waktu Malam
Jejantas Menghubungkan Hotel-Outlet

Keluasan bilik lagi luas dari X-Wave hotel. Berhampiran dengan hotel ni juga ada stesen keretapi untuk ke town. Harga tiket keretapi jangan tanya. Sebab aku dah beli return ticket (bas) dari Kansai Airport. So, dari Kansai Airport aku naik shuttle bas ke Kansai Washington Hotel. Hehehe. Jimat!

Kansai Airport Washington Hotel
1-7, Rinku Orai-kita, Izumisano-city, 
Kansai International Airport, Osaka,
Japan.

Website :

Newer Post Older Post Home

13 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane