47 RONIN

By | 12/19/2013 03:05:00 am 8 comments
Thank you Nuffnang

Semalam ada Premiere Screening 47 Ronin yang dilakonkan oleh pelakon hebat, Keanu Reeves. Thanks Nuffnang, sekali lagi aku terpilih untuk ke Premiere Screening ini. Cerita ni memang awesome-lah sebab pelakon pujaan hati, Keanu Reeves berlakon. kihkih.

Korang kalau nak tengok cerita ni, sila ke pawagam hari ini okay? sebab cerita ni release hari ni- 19/12/2013. Make sure jadi yang terawal yang tengok. Barulah best... hehe. Adik-adik yang ambil result PMR hari ni pun boleh tengok lepas tu, sebab cerita ni diklasifikasikan sebagai PG-13.


Sinopsis :

Berdasarkan kisah benar pada abad ke-18, kisah ini adalah antara yang popular dalam sejarah samurai kat Jepun. Kisah ini menceritakan tentang 47 ronin (samurai) yang setia dan bersumpah untuk membalas dendam di atas kematian master mereka yang dibunuh oleh seorang treacherous.  

Kemudian, seorang pemuda bernama Kai yang hidup dalam buangan telah menyertai Oishi untuk sama-sama mengembalikan maruah mereka. Nak tahu siapa Oishi, kenalah tengok sendiri. Aku malas nak cerita lebih sebab nak kasi suspend sikit. Hehe.

Korang mesti tengok cerita ni tau... WAJIB!!!!

Movie :
47 Ronin

Tempat :
GSC Tropicana City Mall


Trailer :



Rating:
4/5

Class:
PG13
Newer Post Older Post Home

8 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane