ONLINE SHOPPING ADDICTED

By | 5/25/2012 12:00:00 am
Hi. Happy School Holidays adik-adik.

Lately saya banyak menghabiskan masa dengan window shopping. Lagi teruja bila saya tak perlu nak menghabiskan masa dengan traffic jam dan juga tiket parking!

Lagi best bila saya duduk depan TV sambil meratah kepak ayam goreng ayamas sambil tengok TV sambil window shopping! *gila pemalas.. hahahahahaha =p *

Itulah yang best bila internet berada kat depan mata. Guna jari pun boleh! =p

Okay saya taknak lah bercerita pasal ayam goreng ayamas yang saya ratah tadi tu.. tapi nak share something with you all. I know some of you maybe dah tahu dan mungkin ada juga yang baru nak godek-godek website yang best untuk online shopping!

disebabkan mood shopping makin membuak-buak, after dihasut oleh RYN dan Raden (kahkahkah =p) tangan tu ada je nak godek. paling teruja menunggu hari khamis. most of my favourite online boutiques mesti update barang-barang baru! wohoooo..

okay jom.. jangan buang masa. =)

kalau tengok kat my bloglist ni, ada 166 kedai online yang selalu i visit bila i bosan.

my private bloglist


my favourite boutique 


my most favourite online boutique! sumpah teruja dengan semua baju-baju yang dijual.
exactly like baju2 yang kat butik seperti zara dll. ingat x baju leopard yg i pakai masa kat KK hari tu? kat sini jual RM55 sahaja! terus menyesal dan rasa nak pulangkan balik kat Zara. hahahaha. Selain tu, kualiti baju2 yang dijual sangat memuaskan! Paling best, website ni tak dela jual baju size halus dan kecil je iaitu dari XS to L .. sangat ohsem! =)

Affordable Boutique

selain daripada October Origin, Milktee juga antara website kesukaan saya! harganya sangat berpatutan dan baju-baju yang dijual juga cantik. Seperti baju kat atas ni..hehehe

The most popular boutique

siapa tak tahu poplook, baik lupakan je hasrat nak shopping online! mak cik kiah kat kampung tu pun tahu kewujudan poplook tahu tak? hahahaha. baju-baju poplook ni cantik-cantik, tapi sayang banyak yang kecik-kecik. jadi kasihanlah mereka yang berisi seperti saya ni! hahaha. selain tu, baju-baju poplook juga ada yang saya rasa mahal dan boleh dapat kat butik online yang lain. 

Exactly like Poplook and super cheap! 


The Lalapop! murah dan sangat murah... teruja tengok baju yang dijual kat Poplook harga RM80 lebih tapi kat lalapop boleh dapat berganda-ganda lebih murah! aha! tak percaya pergilah tengok sendiri. =)

DRESS



baju-baju yang dijual sangat cantik dan i pernah tengok satu tu sebijik macam yang Dorothy Perkins jual! tapi jauh lebih murahlah kat White Soot dan Double Woot ni. For those yang sedang malas nak cari baju-baju pergi kerja, bolehlah visit kedua-dua blog ni. Even artis pun rajin beli kat sini.. tapi sayang kebanyakan baju size kecik!! mencik! =)

actually banyak lagi yang i nak recommend kat you all kat luar sana. Macam Zawara, Pretty Chase dan lain-lain lagi. tapi cukuplah yang ini sahaja. Sebab yang the rest tu lebih kurang sama. Tapi for me, antara banyak-banyak, saya paling suka October Origin! sangat meletup biarpun simple. Mungkin sebab design dia sama macam kat butik kot? hahaha =p

Okay. selamat bershopping!
(^_^)

Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane