SEPHORA MALAYSIA BUAT SALE 20% UNTUK AHLI

By | 9/04/2019 01:00:00 am 4 comments
Sephora ni kan ... ermmm .. ermm ..

Suka buat sale bila aku tak rasa nak beli apa-apa. Bila aku rasa nak beli barang, takde pula dia nak buat sale. Kecik besar, kecik besar aku perhatikan Sephora ni lah ... Hishhhh ... Sadis betul nasib ni. Dahla setiap kali buka Yahoo je ternampak advertisement sale ni. Hiiiiishhhhhhhhh!!

SEPHORA TENGAH BUAT SALE .. 20% woi .. 20%. Banyak gak tu kalau korang nak borong make up or skincare. Tapi sale ni untuk GOLD and BLACK members je - "Sephora Beauty Pass Sale". 

Sephora Beauty Pass Sale

Sale sampai 8 September 2019. Siapa bukan ahli gold or black tu, kot-kot nak join sama .. bolehlah komen kat bawah ni. Nanti aku kasi nombor membership aku .. korang boleh guna. Hehehe.

Aku tak beli apa-apa sale kali ni. Sebab fokus sekarang Encik Husband punya training. Lepas dia habis training, baru boleh fikir nak buat apa dan beli apa. Sekarang tak boleh lagi. Masih berpuasa dari shopping ... Good bye Sephora Malaysia Sale. Nanti buat sale lagi tau ... Hehe.


Happy shopping.

Newer Post Older Post Home

4 comments:

  1. alaaa tak minat sephora...sis lin boleh lah...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Banyak jugak ui 20%, nasib baik teman shopping ku tak ada kat sini

    ReplyDelete
  3. ramailah serbu sephora ni. 20% tu boleh jimat banyak kan.

    ReplyDelete
  4. Bila sale datang. Memang macam-macam nak dibelinya. Haha.

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane