DINNER WITH CEO AIRASIA ZEST PHILLIPINES JOY CANEBA

By | 1/03/2015 09:30:00 am Leave a Comment
She's very humble, educated and friendly. Itulah gambaran yang aku dapat ungkapkan mengenai Chief Executive Officer Airasia Zest (Philippines), Joy Caneba. Pertemuan dengannya yang diatur oleh Airasia Berhad semasa lawatan ke Manila baru-baru ni begitu bermakna sekali.

Serious, dia sangat-sangat humble. Berperwatakan ceria, aku tak rasa kekok bila berborak dengan dia. Seperti makan malam biasa dengan rakan-rakan, tidak formal dan banyak benda kami bualkan. Pasal Airasia lah, pasal dunia bloglah, pasal Philippineslah dan macam-macam lagi. 

Chief Executive Officer Airasia Zest, Joy Caneba

Lokasi makan malam ini di salah sebuah restoran rangkaian Hossein di Serendra. Kalau korang ke Manila, tak perlu risau tentang makanan Halal. Sebab Restoran Hossein ni ada banyak cawangan. Kunjungan ke Manila pada tahun 2013 lepas, aku sempat makan di Restoran Gilak by Hossein di Makati dan kali ini di Serendra pula. Both mempunyai menu yang sama dan maintain sedap.

Group Photo With Airasia Staffs

Next target nak jumpa Group CEO, Tony Fernandez dan CEO Airasia Malaysia, Aireen Omar. Entah bilalah nak jumpa dua-dua tu. Tak sabar pula rasanya. Mereka ni inspire me a lot! Semangat diorang, perghhhhh!! Tak boleh nak describe macamana, tapi faham-fahamlah bila berada di keliling orang yang berjaya, pasti kita kena tempiasnya juga. Serious!


Newer Post Older Post Home

0 BUAH HATI KISAH TATIE:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane