HELLO, KEEKERS

By | 4/15/2013 05:42:00 pm 4 comments
hai reader kesayangan

sorry.. sekarang baru nak update. nak berhabuk dah blog ni. lama sangat kena tinggal. ampun! tersangat-sangat busy. my mum da nak balik hujung bulan ni. so, macam-macam agenda kami buat setiap hari. ampun ya dan saya pun busy planning for my last eurotrip before balik. birthday treat for hubby. kemana??? tunggguuuuu next month! 

oh ya, just let you know.. sekarang saya ada KEEK... sebut betul-betul . K. E . E . K .. = keek! hahaha. macam-macam sekarang ni kan? ingat dulu masa zaman sekolah, guna bubbletalk ke ape ntah by maxis tu.. tapi zaman sekarang, keek la, insta la, insta message la.. then, yesterday my friend message suruh install wechat pula. aiyooo! tak terkejar... hahaha.

yang bagusnya keek ni, boleh buat live update. macam saya, guna keek untuk share something contohnya tempat-tempat menarik, misalnya theme park. bolehlah korang pun sama-sama feel konon-konon berada kat tempat tu juga. hehehe. 

kira medium terbarulah. instagram gambar semata-mata, keek pula kesinambungan video dia. hahaha. but, never ever ever post merapu-rapu. sebab majority saya tengok, pergi beli telur kat supermarket pun nak ber-keek bagai. alahai! hahaha.

okaylah. i gtg. nanti saya update entry lagi ok. insyallah bila free. nak spend time dengan mummy puas-puas dulu. hehehe .. buuuuuuuuuuuuuuuuuubyeeeeeeeeeeeee ;) 




so, follow me now:


http://www.keek.com/izzatihazrul

Newer Post Older Post Home

4 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane