ARRIVED & ALHAMDULILLAH

By | 5/11/2012 01:16:00 am
 safely arrived @ my favourite destination in Malaysia
YAHOOOOO!!

nothing much yang i nak update malam ni
because i masih belum berjalan-jalan kat sini

and

for the first time
I JADI BLUR!

tak tahu nak pergi mana!
hahahaha

mujurlah rakan-rakan bloggers membantu
thanks uols! hahaha =p

please ignore my FAT cheek! =p
and my eyebag too 

hi. welcome aboard!
tenderloin steak = super delicious!

ignore mamat kat sebelah aku ni!
 keje dia tidur, tidur dan TIDUR!
hahahahaha

after 2 jam lebih berada kat dalam flight,
akhirnya sampai juga ke destinasi!

(^_^)

"senyum itu sedekah!"
KAN? 

p/s : yes, i'm getting FAT day by day. SO WHAT? i'm happy, that's why =p
KAN? its true! thanks encik H for makes me happy all the times.

good night!

Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane