BERANGKAT KE TANAH SUCI

By | 12/14/2015 09:00:00 am 6 comments
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah

Syukur kepadaNya kerana kali ini saya terpanggil untuk mengerjakan ibadah Umrah bersama adik beradik dan anak buah belah bapa seramai 18 orang except Encik H. Walaupun sebak kerana Encik H tak dapat follow, tapi akan ku cekalkan hati demi menyahut seruanNya.

InsyaAllah, jika tiada halangan, pagi ni saya akan berangkat ke Tanah Suci Mekah. Perjalanan ke sana bersama Rayhar Travel Sdn Bhd.

Buat followers dan rakan-rakan yang dikasihi, doakan saya selamat sampai ke sana dan dipermudahkan segala urusan. Andai saya pernah terhutang atau menyakiti hati anda, saya minta halalkan dan maafkan. 

Atau boleh tuntut kat Encik H kelak. 

Halalkan pemergian saya ke sana. Bagi siapa nak kirim doa, bolehlah tulis di ruang komen. Insya Allah saya akan baca di sana. 

Akhir sekali, terima kasih dan jumpa lagi.


Newer Post Older Post Home

6 comments:

  1. Jaga diri dekat sana. Selamat beribadat Tatie. jangan lupa doakan aku sentiasa sihat, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki,ditemukan jodoh yang baik2 & Menjadi blogger yang berjaya macam Tatie. Gitu hehe

    ReplyDelete
  2. Selamat menunaikan umrah.. Smoga dipermudahkan urusan di sana..parent kita esok dh blk dr tanah suci

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar. Alhamdulillah. Nanie doakan perjalanan pergi balik diberkati ALlah.ameen.

    ReplyDelete
  4. Allahuakbar. Alhamdulillah. Nanie doakan perjalanan pergi balik diberkati ALlah.ameen.

    ReplyDelete
  5. hati2.. sseronok baca blog awk..even kenal xpenah jmpe..rase mcm sdg berborak dgn awk..heheh... nti kat sane tlg doakan sy cepat hamil dan dpt timang chaya mata sendiri...terima kasih.. slmt menunaikan ibadah umrah bersama keluarga...

    ReplyDelete
  6. Semoga selamat sampai sana dan pulangnya dalam keadaan selamat juga kak,,,, dimudahkan urusannya dan diberi kesehatan selalu. Amiieen

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane