FEBRUARY SUMMARY

By | 3/01/2013 03:31:00 am 5 comments
assalamualaikum and hello my friends

syukur. february sangat ohsem seperti january.walaupun saya tak shopping sehebat december, tapi i love february so much. kenal ramai kawan baru, visit tempat baru dan macam-macam lagi sampai february dah habis pun saya tak sedar. selain tu, saya belajar masak beberapa resepi. ha, tu kenalah tengok instagram. @izzatihazrul sebab saya malas yang amat nak copy and letak kat sini. hahaha. 

and 90 hari lagi nak balik. u want to know something? i have a long and very long to do list sebaik sahaja pulang ke malaysia nanti. sudah semestinya 80% dari list tu adalah - nak makan apa. hahahaha. and i noticed something juga, ramai juga individu yang saya kenal mengerjakan umrah dalam february and march ni. alhamdulillah. ntah bilalah saya boleh berpeluang ke sana. sobsob.


February 2013
- 5 days trip to Nottingham, Manchester, Edinburgh & Glencoe
- jumpa ramai kawan baru di Manchester
- stay at sheila's place @ edinburgh
- kenal dee & alfi menerusi jalina @nana
- my sister in law came here for meeting
- hyatt regency the churchill, vancouver studios, britannia sachas
- shopping, shopping and shopping 
- makan, makan dan makan ..
- masih belum jumpa tempe #pencarian 

~ nice to meet you guys ~

__________________________________________

HELLO MARCH 

and for march, nampaknya lagi meriah uolsss .. insyallah. my first trip to venice, ramai kawan nak datang and trip to amsterdam end of march still dalam plan. (doakan jadi please, please, pleaseeeeeeee). yang paling penting, WELCOME ARIES.. hahaha. (psst).. birthday encik asben jatuh pada 27hb, tapi malangnya tak dapat celebrate sama-sama. tsk..tsk..

I hope that march gonna be awesome and cool seperti january and february. semoga rezeki bertambah di bulan ini. insyallah.

and last 2 weeks my sister in law came here for meeting, and today my brother pula sampai for company's meeting.. yeay!! gonna meet him soon. u know what, the last time saya pergi holiday dengan dia was on 1997 for eurotrip, then he got married.. takde peluang dah nak jumpa dia luar dari malaysia.. hahaha .. but lucky me, because i'm the youngest in family (atas i, my sis umur 31 y/o and i have 8 siblings). saya je lah yang follow mummy and babah jalan-jalan sampai the last month before my dad passed away kitorang pergi eurotrip dan trip itu adalah paling indah dan paling  saya nak ulang sejuta kali sebab saya tak jangka its gonna be my last eurotrip with babah. ='(

hey, uuuuuuu.. taknak datang london kah? roger me.. u? siapa u? ANDALAH yang sedang baca entri ni. hahaha. to all of you, marilah datang sini... saya boleh bawa anda jalan-jalan..   :p



terima kasih kerana sudi baca

Newer Post Older Post Home

5 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane