TERJEBAK DENGAN KOLEKSI ITIK ...

By | 7/15/2015 03:18:00 pm 1 comment
I'm not a Duckscarves lover before this. Tudung pada harga RM120 (biasa) dan RM170 (limited edition) for me adalah satu harga yang sangat merepek. 

"Dahla simple, pastu bergigi-gigi kat tepi" - kata kawan aku.

Tapi demam Duckscarves ni memang melarat-larat. Everytime diorang announced kat Instagram pasal Limited Edition, mesti ramai gila beratur kat pop-up store di BSC. Kalau online jangan cakaplah, tak sampai beberapa jam dah sold out. 

Aku pun pelik. Hebat sangat ke Duckscarves ni? Hahaha. For me, macam biasa je. 

Then, bila Aere ni keluar, aku pun trylah beli satu. 


My first Duckscarves

Tapi masih tak puas hati lagi. Masih tak nampak apa yang bestnya Ducks ni. Sampailah dia announced ada koleksi LE kat BSC. 

Aku pun apa lagi, jam 8 pagi dah terpacak kat situ. Walhal dia buka jam 10 pagi. Even aku awal pun, ada yang lagi awal dari aku. Hahaha. Hari tu juga aku dapat tengok camana orang gila kat Ducks ni. Dasyat gila fenomena Duckscarves ni. Hahaha.

Dari nak beli satu, langsung terbeli banyak. Cis!!! Terpengaruh dengan sekeliling!!


Quack, quack .. quack !!

Pray for me..matilanak nak menjawab dengan Encik H nanti. Hahaha
Newer Post Older Post Home

1 comment:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane