SEDAP SANGAT KE PORTUGUESE EGG TART MACAU ??

By | 4/23/2015 09:30:00 am 1 comment
Hey, hey, hey .... Hari ni kita cakap pasal makanla. Actually banyak benda aku nak story pasal Macau ni. Entah bilalah nak masuk part percutian ke Germany and Swiss tah. Hahaha. Tetiba time-time ni, tekak dambakan Portuguese Egg Tart Macau yang sedap gile tu. Halamak!!!

Sumpah!! Egg tart kat Macau sedap gila. Masa sebelum pergi adalah aku dengar bisik-bisik orang pasal Portuguese Egg Tart Macau ni. Tapi masa tu macam endah tak endah je. Biasanya aku makan blueberry cheese tart je. Yang lain-lain usually macam so-so. 

Egg Tart by Sheraton Cotai Macau

Lebih-lebih lagi egg tart. Dulu pernahlah try masa KFC buat promo. Pastu macam blergh. Tapi sedap sangat ke PORTUGUESE EGG TART MACAU ni?? Hewhewhew.

Belum cuba, belum tau. Dah cuba, hamek kau!! Ketagih. Hahaha.

Tu Dia, Tu Dia ... Pengemudi Gondola The Venetian Pun Teruja Nak Makan

Sedap gila. Berbeza dengan apa yang pernah aku makan sebelum ni. Very rangup dan lazat. No wonder ni tersenarai dalam list 'Must Eat In Macau'. Memang sedap gilalah. Hahaha. Bahan-bahan nak buat egg tart pun simple je. Butter, tepung, telur, gula, susu dan air. Very simple.

Egg Tart Macau

Urmmm, Sedapnya!!

So, kalau ke Macau .. silalah tapau Portuguese Egg Tart ni banyak-banyak. Sebab takkan rugi. Sedap sangat. I don't know kat Malaysia ada jual ke tak egg tart sesedap macam ni. Yang pasti, jika datang Macau, silalah cuba. :)

Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane