PENGALAMAN MENGINAP DI HARBOUR VIEW HOTEL MACAU

By | 4/19/2015 08:30:00 am 2 comments
Aku suka gila hotel ni. Aku suka segalanya tentang bilik yang aku stay tempoh hari. Definitely, ini adalah yang paling best pernah aku pergi. Meskipun dari luar, hotel ni nampak tidak segah seperti hotel-hotel lain yang ada kat Macau ni, tapi once masuk ke dalam bilik dia, korang akan rasa berat hati untuk keluar. Terlalu ohsem!!

Harbourview Hotel Macau ni hotel terbaru kat Macau. Lokasinya di Fisherman's Wharf. Berdekatan hotel ni terdapat restoran halal, Taste of India. Ini buat aku lagi excited untuk menginap kat sini. 

Harbourview Hotel Di Waktu Malam
Persekitaran Luar Hotel Di Waktu Siang

Kebanyakan attraction kat Macau ni adalah kat hotel. Boleh dikatakan setiap hotel ada keistimewaannya tersendiri. Tapi hotel ni, bilik dia memang terbaik. Even kitorang buat trip ke beberapa hotel ternama di Macau ni pun, belum boleh menandingi bilik kat Harvourview ni.

Persekitaran Lobi
Jom Check-In Dulu
Hallway Pun Dah Cantik
Ini Bilik Aku

Setiap sorang diberi satu bilik dan bilik aku kat tingkat atas sekali, tingkat 9. Buka je pintu terus ternganga. Subhanallah, cantiknya bilik. Feeling-feeling princess gittew. Dengan katil yang super empuk, bau bilik yang masih baru dan perabot-perabot cantik. Marvellousnya, ishhhh. 


Tengok dengan real, lagi korang jatuh hati. Terus aku amek gambar untuk diilhamkan kat rumah baru nanti. Hewhew. Tapi memang cantiklah. Jatuh cinta aku dibuatnya. Bilik mandi pun cantik. 

 
 

Language Boleh Pilih

Menarik pasal bilik ni :
- masih baru dan fresh
- tv ada adult movie (tapi ni kena purchase)
- free wifi
- kalau tertinggal kepala charger, don't worry banyak gila tempat usb
- toilet guna product L'occitane
- siaran tv yang banyak

Yang paling aku adore, haruslah tandas dia ... 

Bathtub Kegemaran .. Hahaha
Toiletries
Taknak Mandi Bathtub, Nak Mandi Shower Pun Boleh
Almari & Peti Ais
Pemandangan Dari Luar Bilik

And, I miss my room so much. Cantikkan bilik dia? Suka gila toilet dia. So classy and elegant. Memandangkan toiletries yang sangat best, memang aku tak pakailah. Simpan dan bawa balik untuk kegunaan bila diperlukan nanti. Hahahaha.

Facilities Lain Yang Terdapat Di Hotel Ini :

Inilah Tempat Kami Breakfast Selama Beberapa Hari Di Macau
Praha Bar
Gym Dia Kecik Je
Indoor Swimming Pool (Ini Pun Cantik Gak)
Jacuzzi
 Kedai-Kedai Di Dalam Hotel (Same Level Dengan Lobi)
Tempat Menunggu Teksi

Hotel ni hotel 4 bintang je uolsss. Tapi gaya bilik macam 5 bintang kan?? 



Harbour View Hotel Macau
Macau Fisherman's Wharf,
Avenida Dr. Sun Yat-Sen,
Macau City, Macau.

Website
http://www.harbourviewhotelmacau.com/

 (( Have Fun ))

Newer Post Older Post Home

2 comments:

  1. Berapa rate 1 malam yer sis? Tgk menariknya..

    ReplyDelete
  2. Berapa rate 1 malam yer sis? Tgk menariknya..

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane