MENGIMBAS KENANGAN DI KLANA RESORT SEREMBAN

By | 1/21/2015 08:36:00 am 1 comment
Cerita pasal Klana Resort Seremban | Satu perasaan yang sukar diterjemahkan dengan kata-kata apabila melangkah masuk ke Klana Resort Seremban baru-baru ni. Tersenyum simpul lantas mengingatkan kembali memori manis 3 tahun lepas di sini. Siapa sangka, lepas tiga tahun, kami ke sini lagi bagi menyambut anniversary yang ketiga. Lebih manis, menginap di bilik yang sama. Such a sweet memory for us.

Klana Resort Seremban
Lobby

Kedai-Kedai

JENIS BILIK : 
EXECUTIVE SUITE

Klana Resort ni takdelah tinggi mana, 6 tingkat je. Cuma persekitarannya Klana Resort ni yang sangat menenangkan. Terletak di Jalan Penghulu Cantik, satu kawasan yang sangat calm dan sesuai bagi mereka yang ingin lari dari kesibukan kota.

Berkenaan dengan bilik pula, kami ditempatkan di executive suite di tingkat enam. Masuk je bilik, bau bunga-bunga menusuk ke dalam hidung. Arghhh, rindunya kesibukan dan kekecohan di sini 3 tahun lepas. *senyum kambing giteww... hahahaha*


Kat Executive Suite Klana Resort ni, tak perlu nak rebut tengok tv sebab ada dua tv, tak perlu nak rebut tandas kot tetiba sakit perut, pun ada dua tandas. Haha. Pendek kata, ianya sangat luas. 

Pemandangan Luar

Kat sini kerja kitorang makan, makan, makan. Sebab sedap sangat restoran-restoran yang ada kat Klana Resort Seremban ni. Seperti contoh, Selera Coffee House, Yuri Japanese Restaurant dan lain-lain. Kat sini tak perlu risau. Sebab semuanya HALAL.

Selera Coffee House

Yuri Japanese Restaurant

Sebelah malam pula layan liveband di Cascades Lobby Lounge. 


Jika korang ada baca entri aku yang lepas, kitorang ada buat team building kat sini. Alah, bukan team building pejabat. Just a small group of team building. Kot-kot korang datang beramai-ramai dengan kawan, tatau nak buat apa kat Klana Resort ni, bolehlah request nak buat team building. Manyak syokkkk maaaaa... Lebih-lebih lagi kalau datang dengan member.

Swimming Pool

And last, sebelum balik kami sempat singgah di Seri Ratu Spa Klana Resort Seremban untuk sesi spa. Seri Ratu Spa ni one of the best spa in Seremban. Harga pun sangat berpatutan. Bagi mereka yang cari tukang urut masa pantang, Seri Ratu Spa pun ada buat khidmat urut untuk mereka yang tengah berpantang. Untuk bakal pengantin pula jangan lupa dapatkan pakej spa pengantin. 

 

Overall, Klana Resort Seremban ni best, cuma mungkin boleh ubah suai bilik agar kelihatan lebih fresh dan moden. Apa-apapun, semua tu masalah kecil je. Percayalah, bila datang sini... korang dah tak pandang benda-benda tu semua. Banyak benda-benda best kat sini. Especially makanan, liveband dan lain-lain lagi.

Untuk ke sini, korang boleh exit tol Port Dickson, dah ambil ke kiri untuk ke Ampangan. Ala, Waze kan ada. Oh, petang-petang kalau-kalau nak beriadah, bolehlah ke Lake Garden Seremban. Dekat je. And last, thank you Klana Resort Seremban. Insyallah kami datang lagi. 

Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. I lime the helpful info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here regularly.
    I am quite certain I will learn many new stuff right here!
    Besst of luck for the next!

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane