10TH YEARS ANNIVERSARY GAYA TRAVEL MAGAZINE

By | 1/13/2015 05:57:00 pm 3 comments
Tahun 2015 ini, genap 10 tahun Gaya Travel Magazine ditubuhkan. Korang pernah baca tak majalah Gaya Travel Magazine (GTM) ni? Jika tak pernah, bolehlah korang dapatkan majalah ni sekarang di kedai buku berhampiran korang. Bagi yang dah pernah baca mesti tahu kelebihan majalah Gaya Travel Magazine ni berbanding majalah-majalah lain yang terdapat di pasaran.

Majalah pelancongan berbahasa Inggeris ni padat dengan info berkaitan dengan pelancongan dan lain-lain lagi, amat sesuai bagi mereka yang dahagakan info berkaitan dengan pelancongan tidak kira dalam atau pun luar negara. Selain tu mereka juga kerap mengadakan trip yang dipanggil, Kembara Cuti-Cuti 1 Malaysia atau KCC1M Gaya Travel.

Gaya Travel Turns 10

Dan kelmarin aku dijemput untuk menghadiri majlis Gaya Travel Magazine & friends get-together. Majlis yang berlangsung di Bagasta Boutique Guesthouse Kampung Baru Kuala Lumpur ni berlangsung dengan meriah sekali. Selain dari meraikan ulangtahun ke-10 Gaya Travel Magazine, kitorang turut celebrate junior GTM, Adam anak blogger RubydotMy.

Gaya Travel & Friends Get-Together

Dah tak payah cerita panjang lebar, jom tengok gambar-gambar sepanjang event ini. Sebelum tu, terima kasih atas perkongsian gambar-gambar ni. Ada yang aku ambil dari Whatsapp dan lain-lain. Terima kasih juga Gaya Travel Magazine kerana sudi mengundang Kisah Tatie ke event ini. :)

GAYA TRAVEL & FRIENDS GET-TOGETHER


P/S : Tak sabar nak join trip Gaya Travel untuk tahun ni. 


Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. Bestnya. Lepas ni i'm gonna get that magazine on my hand! TQ for sharing

    ReplyDelete
  2. bestnya... jelesss tauuu asik jalan je.. hihihi ^_^

    ReplyDelete
  3. Oh Gaya Travel. Best Majalah ni...

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane