MAJLIS BUKA PUASA BERSAMA ASTRO DAN RAYA SCREENING #KOSONGKOSONG

By | 7/11/2014 02:30:00 pm 43 comments
Bulan Ramadan ni, banyak pihak yang bermurah hati menjemput para blogger dan media untuk makan FREE dan buat REVIEW. Alhamdulillah, rezeki masing-masing.

Dan beberapa hari lepas, aku berpeluang untuk memenuhi undangan buka puasa bersama Astro kat Hotel Royale Chulan Kuala Lumpur. Wah, teruja dapat makan-makan di samping artis-artis glamour. Lapar pun terus jadi kenyang. Muahaha. Oh ya, Astro ada banyakkkkkkkkkkkkk program menarik sempena RAYA nanti. Nak tahu tak? Nak tahu tak? Homaigoshhh, excited!

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG

Antara yang hadir semasa Majlis Buka Puasa Astro 2014 ini seperti Fazura, Maya Karin, Zizan Razak, Aaron Aziz, Farid Kamil, Lisa Surihani, Sazzy Falak, Elfira Loy, Arja Lee, Azwan Ali dan ramai lagi. Majlis ini juga turut memperkenalkan program RAYA Astro untuk tahun 2014 ini.

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
Table Kami ... 

Aku sendiri pun teruja nak tahu program-program menarik sempena raya nanti. Maklumlah, asal Raya je banyak cerita menarik kat TV. Ibarat magnetlah, melekat je depan TV. Kahkah!

Tapi aku taknaklah tengok sorang-sorang. Korang pun join lah sekali. Yang bestnya program yang dinamakan sebagai 'SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG : BUKA LEMBARAN BARU' bakal memeriahkan kaca TV korang bermula dari 28 Julai sehingga 31 Ogos (sebelum tu pun dah ada untuk segmen Menjelang Syawal). Memang puas hati. Tapi of courselah, seminggu yang pertama tu cerita semua lebih hangat daripada biasa.

Antara yang wajib korang saksikan seperti Nostalgila (24 Julai/Astro First), Aaron & Zizan Raya Seram Sejuk (31 Julai/Astro Ria), Pureen Chak Chak Syawal (30 Julai/Astro Ria), Manis (30 Julai/ Astro Ria), Ketupat Rendang Keju (29 Julai/Astro Warna), Hantu Selfie (3 Ogos/Astro Ria), Meletop Raya (28 Julai/Astro Ria) dan banyak lagi. Kalau aku listkan, sampai ke sudah tak habis. 

Sekarang, mari kita tengok artis. Ada yang sempat aku ambil gambar diorang. Ada yang aku tak sempat ambil. Apa-apapun, majlis buka puasa Astro meriah gila uolssss!!!

hanis zalikha
BFF katanyaaaa...
aaron aziz
Uolsss dah beli baju raya aaron aziz Jakel belum?
Cam tertarik dengan baju dia... 
Eh, hai ... DD mana? 

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
Yang bertiga ni BUKAN RETISSSS... 
hahahaHAHAHAhahaha

Okay sambung tengok artis ..

azwan ali
baby AA.. amboi amboi amboi
family sazzy falak
comel gila anak diorang ni ...
hunny madu
Hunny Madu ..
fazley yaacob
Pssstt, jangan sampai Shakiddo nampak .. =P

DAN ramai lagi ....

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
serious je masing-masing
dina era fm
Dina yang excited
lisa surihani
"Okay macam ni lah, meh saya jelaskan"
elfira loy
"Eh, yang curi makan petang-petang tu bukan saya"
SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
"Saya kan... sayakan...."
SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
"Jemputlah datang rumah saya"
hanis zalikha
"Oh, tidak mungkin Jaguhbi mengatasi populariti saya"

Nak lagi gambar artisss??? Nahhhh!!! Tataplah puas-puas.

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG

Terima kasih sekali lagi Astro. Kenyang sangat melantak kambing. Maklumlah, tahan nafsu sepanjang berada kat London hari tu. Asyik tengok orang upload gambar kambing kat Instagram. Sekali dapat, hamek kau!!! Hahahaha.

Ini event first yang aku pergi setelah pulang dari UK. Event sebelum ni ada, tapi ampun maaf kepada siapa yang jemput. Aku tak dapat join. Jetlagged teruk gila kali ni. Ampun! Ni pun masih jetlagged lagi. Entah bila boleh pulih pun tatau. T_T

SALAM AIDILFITRI KOSONG-KOSONG
geng kami

Kepada korang kat luar sana tu, jangan lupa SAVE THE DATE. Banyak program menarik menanti korang. Tapi tak bermakna aku suruh korang melekat depan TV 24 jam tau. Kan Astro boleh record. Hehehe. Pagi sampai petang keluar, malam boleh tengok cerita-cerita hebat kat TV.

thank you Astro (^_^)
Newer Post Older Post Home

43 comments:

  1. wah menarik ni.. tak pernah pergi event macam ni..

    ReplyDelete
  2. Pergghh jeles nya... jumpa artis.. makan kambing...

    ReplyDelete
  3. ramai jgk artis yg terlibat

    ReplyDelete
  4. Akak x pernah join lg majlis2 yg melibatkan artist..selalu event company je...

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat makan kambing golek

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat jumpa dgn ramai artis..

    ReplyDelete
  7. design baju macam2 je n menarik :)

    ReplyDelete
  8. Seronok juga dpt join event dgn artis :-)

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane