FEATURED IN MEDIA : CUTI-CUTI BAJET DI JOHOR BAHRU

By | 3/30/2014 10:44:00 am 29 comments
Untuk kali keempat (termasuk Ruangan Blogger Pilihan), empunya blog Kisah Tatie mencelah lagi kat suratkhabar Utusan Malaysia. Alhamdulillah. Terima kasih Utusan Malaysia. Nak tengok yang lain-lain, click SINI

Lampiran Cuti-Cuti Bajet ini adalah di Ruangan .COM dan ia sebagai rujukan bagi Kaki-Kaki Travel di luar sana untuk bercuti secara sederhana. Haaaa, jadi saya berkongsi pengalaman setakat mana yang saya tahu. Setakat ni, article-article saya yang dah disiarkan di Cuti-Cuti Bajet adalah Kuching, Cameron Highlands dan terbaru Kampung Sungai Melayu Johor Bahru.

Article lengkap 'Syoknya Bercuti di Kampung Nelayan'

Terima Kasih Utusan Malaysia

Siapa kata blogger hanya menaip di BLOG mereka sendiri? Jika ada usaha pasti berjaya. Cewah! Hahaha. Selain itu, anda juga berpeluang menjadi contributor di Virtual Malaysia (link) dan Destination Malaysia (link). Sambil menulis di blog, sambil buat duit. Tak mahu ke?

Nak tahu cara macam mana nak buat duit melalui blog selain dari iklan, boleh baca blog Abang Hasrul di http://www.hasrulhassan.com/Dia ada bagi sedikit tips. Ehhh, bukan melalui jualan MLM ke apa ke, NO, NO AND NO. Tetapi melalui pengalaman anda sebagai traveller. Menarikkan? Jom berubah!

Blogger sekarang semakin mendapat perhatian. Selain dari periklanan di blog, blogger juga boleh sumbangkan article, menghadiri event, product review, menjadi tetamu jemputan bagi talk dan banyak lagi. Kuasa blogger semakin berkembang. Tapi janganlah pulak disalahgunakan. Kita tulis secara jujur dan ikhlas. OK?

Periklanan di blog juga semakin penting, sebab apa yang ditulis di blog akan lebih cepat tersebar dalam satu tempoh yang lama (melainkan blogger itu delete entrynya). Sekarangkan zaman IT, semuanya di hujung jari. Just google dan keluarlah apa yang anda cari. Mudah dan cepat. Jadi fahamkan kenapa perlu bayar blogger? Tak faham lagi, sila rujuk blog Ahmad Faisal, click SINI atau blog Abang Hasrul, click SINI =)

Terima kasih readers dan semua yang terlibat
Teruskan membaca kisahtatiedotcom.

Untuk cerita lengkap tentang Kampung Sungai Melayu Johor Bahru boleh click SINI .
Newer Post Older Post Home

29 comments:

  1. minat yg mendatangkan hasil...memang power la..

    ReplyDelete
  2. Hebat... menarik ni. Thanks sharing Tatie.. :)

    ReplyDelete
  3. InshaaAllah school holiday nk kesana :-)

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane