THE BEE , PUBLIKA

By | 1/16/2014 09:44:00 am 16 comments
Makan .. makan .. makan .. asyik makannnnn je. hahaha. Sesuai dengan tagline Kisah Tatie, "makan selagi ada gigi". Eh? hahaha. Alhamdulillah, sejak kebelakangan ni saya dapat banyak undangan "food review". Terima kasih kepada semua yang sudi jemput. 

Untuk pengetahuan semua, empunya blog Kisah Tatie baru dilantik menjadi setiausaha Sahabat Media. Nantikan projek-projek khas sempena Tahun Melawat Malaysia bersama Sahabat Media ini ya. Bagi blogger yang berminat nak join, bolehlah email saya. Selain tu, jangan lupa like page Projek Travel kat FB.

Memang makanan dan pelancongan ibarat aur dengan tebing. Tak boleh dipisahkan. Tapi hari ini saya nak cerita pasal The Bee, Publika. Tapi The Bee ni saya pergi bukanlah atas undangan.. Tapi sebab dari mulut ke mulut dan terbaca beberapa review daripada otai-otai food blogger. Menarik ke The Bee ni? Sedap sangat ke? 

Yang pasti, suasana kat The Bee ini berbeza dengan tempat lain. Hehehe..



The Bee, Publika

Ratings
Food : 4/5
Services : 4/5
Cleanliness : 4/5

must try : burger kat sini !!





 



 

 


Terima kasih Emmie kerana sudi teman saya pada hari tu.. Actually, kami berdua 'gila' mencari dan meneroka tempat-tempat makanan yang sedap untuk dihebahkan kat kawan-kawan melalui Twitter, Instagram dan blog Kisah Tatie ini. HewHewHew ..



Tertarik? Menarik? Terliur?
Memang sedap pun




Alamat :
36 B, Level G2, Publika
Solaris Dutamas, Kuala Lumpur

No Tel :
03- 6201 8577

 Website :

Facebook :

Newer Post Older Post Home

16 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane