JACK RYAN SHADOW RECRUIT'S REVIEW

By | 1/15/2014 01:04:00 am 9 comments
Rasa terpukau melihat ketampanan hero cerita Jack Ryan : Shadow Recruit ini. Siapa lagi kalau bukan Chris Pine. Eh, lupa pula. Hi semua. Maaf, lately saya agak busy sedikit dengan beberapa undangan blogger. Tapi belum terlambat nak post pasal Jack Ryan : Shadow Recruit. Hehehe.

Terima kasih Nuffnang. Rehat sekejap dari dunia pelancongan dan pemakanan. Sekali sekala kena rehatkan diri betul tak? Ramai yang ingat saya ni Travel & Food Blogger sahaja. Tapi anda silap. Saya juga adalah Lifestyle blogger yang merangkumi entertainment, fashion, beauty and health. 

Anyway, berbalik pada cerita Jack Ryan, cerita ni jalan ceritanya agak menarik. As usual, Russia and Amerika. Tak habis-habis kan? dan cerita ini diarahkan oleh Kenneth Branagh. 

Ini adalah siri kelima dalam Jack Ryan dan pemegang watak hero, Chris Pine adalah pelakon keempat diambil sebagai hero selepas  Alec Baldwin, Harrison Ford dan Ben Affleck.

nuffnang
Thanks Nuffnang 

Sinopsis:
Mengisahkan anak muda yang bernama Jack, yang mempunyai teman wanita  bernama Cathy Ryan (dilakonkan oleh Keira Knightley). Jack ni seorang yang penganalisis CIA dan berjaya mendedahkan sistem kewangan Rusia yang tidak telus. Bermulalah klimaks dimana Ryan telah pergi ke Rusia, teman wanitanya diculik dan macam-macam lagi. Sepastinya mendebarkan anda. 

Nak tahu selanjutnya, kena tonton sendiri di pawagam bermula dari 16 JANUARI ini.

Movie : 
Jack Ryan Shadow Recruit

Tempat :
GSC Mid Valley

Rating :
4/5

Trailer :


Newer Post Older Post Home

9 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane