PARANORMAL ACTIVITY THE MARKED ONES

By | 12/29/2013 08:51:00 am 9 comments
Saya percaya ada di antara kita adalah peminat setia filem Paranormal Activity kan? Paranormal activity adalah sebuah cerita berkisarkan supernatural aktiviti.

Terbaru adalah, The Marked Ones. Jujur, seperti The Hobbit, ini adalah kali pertama saya menonton Paranormal Activity. Bukanlah sebab takut, tapi tak beberapa suka cara filem ini dirakamkan - style "found footage". 

Tapi kelmarin, saya berkesempatan untuk menonton Paranormal Activity The Marked Ones Premiere Screening yang dianjurkan oleh Nuffnang. Thanks Nuffnang. Sampai on time sebab tersalah tengok venue ingatkan di GSC rupa-rupa di TGV. haha. nasib sempat!


Sinopsis :

Mengisahkan dua orang sahabat karib, Jesse dan Hector yang baru habis belajar. Ketika mereka sedang lepak di bilik, mereka terdengar bunyi aneh dari bawah rumah mereka. Dengan menggunakan kamera Go-Pro, mereka tidak sengaja merakam aktiviti aneh yang dilakukan oleh jiran mereka yang bernama Anna. 

Mereka percaya Anna melakukan aktiviti ritual. Selang beberapa hari, Anna ditemui mati mengejut. Kematian Anna telah mengundang misteri kepada penduduk flat itu. Jesse dan Hector memberanikan diri masuk ke rumah Anna bagi mencari bukti kematian Anna dan mereka telah menemui bukti upacara ritual dan beberapa bahan lain. 

Sehari selepas itu, Jesse mendapati tangannya ada kesan seperti gigitan. Apakah pertalian gigitan itu dengan kematian Anna? haaa, yang ni tak bolehlah cerita sampai habis. Anda kena saksikan sendiri di pawagam nanti. Yang penting filem ni kena bagi tumpuan 100%, kalau tak.. memang takkan faham. 

Filem ni kurang sesuai ditonton oleh remaja kerana terdapat banyak adegan seperti mencarut dan lain-lain lagi. Selain itu, ending cerita ini juga kurang menarik kerana ...................... anda kena tengok sampai habis dulu kalau nak tahu kenapa... HAHAHA

Jangan lupa, cerita ini bakal menghantui pawagam berhampiran anda mulai 2 Januari ini. TUNGGU!

Movie :
Paranormal Activity - The Marked Ones


Tempat :
TGV One Utama

Rating:
3/5

Class:
18

Trailer :


Selamat Menonton (^_^)


Newer Post Older Post Home

9 comments:

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane