JANGAN BERHENTI BERDOA UNTUK RAKYAT PALESTIN

By | 11/16/2012 01:40:00 am
Ya Allah

Palestin diserang lagi
Tanpa henti, tanpa berhati perut, kejam dan laknatullah!

Kanak-kanak kecil dijadikan sasaran utama


Kenapa?
Pada pendapat saya, mereka menjadikan kanak-kanak ini sebagai sasaran kerana, mereka sebenarnya 'gerun'. Kenapa gerun? Cukup dengan parut yang ada, kanak-kanak ini pasti akan membesar dan parut yang ada itu dijadikan sebagai pembakar semangat untuk bangkit dan membalas dendam. Jika ini berlaku, sudah pasti hasrat dan impian Israel untuk menakluki Palestin gagal. Selain itu, kanak-kanak ini juga akan mengembangkan zuriat. Jadi, sebelum terlambat.. kanak-kanaklah disasarkan terlebih dahulu. Yang dewasa ini sudah pasti akan mati.. hurmm.. ini pendapat saya sahaja. berdasarkan apa yang saya baca dan kaji dalam internet. jika salah, maafkan saya.

pray for gaza


fahami surah Al-Isra'


"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah orang-umat Islam berperang dengan orang-orang Yahudi (di sebuah tempat). Orang-umat Islam akan membunuh mereka beramai-ramai sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar membunuh orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad', kerana ia adalah pokok Yahudi". 


Allahuakbar!


bagaimana akhbar mereka memutarbelitkan keadaan?
click link ini : Putar Belit


apa-apapun, marilah sama-sama kita berdoa agar saudara kita di Gaza sana selamat.. dilindungi oleh Allah. sedekahkan Al-Fatihah buat mereka yang terkorban. Jadikan ini sebagai iktibar. Bersyukurlah,  kerana kita bernasib baik. Tak perlu nak meraung, menyembunyikan diri mahupun bertempur dengan zionis yang berhati kering. Kita selamat, tapi mereka? mereka memerlukan doa kita. Jadi, marilah sama-sama kita semua sepakat untuk berdoa untuk mereka. Saya terbaca, sesungguhnya jika ramai-ramai mengerjakan solat subuh dan berdoa, ganjarannya tinggi. ayuh! kita buat. demi mereka. Hari ini nasib mereka, mungkin besok nasib kita pula. 


#prayforgaza #hatezionis #palestinezionis 


mereka masih buta! new york dah dilanda musibah.. eropah dilanda kegawatan ekonomi.. tetapi mereka masih angkuh. ayuh! jangan berhenti berdoa. selamatkanlah mereka ya Allah. :)

follow semua ni untuk berita terkini 

FB Aqsa Syarif 
link : Aqsa Syarif

Hanissalamah
link : Hanissalamah

FB Team Palestin
link : Team Palestin

Allahuakbar!
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane