FLASHBACK MAJLIS NIKAH BY MUKHRIZ LATIF DAN UDEY ISMAIL PHOTOGRAPHY

By | 7/18/2012 02:39:00 am
atas request anda, saya nak flashback kembali memori indah, PALING INDAH dalam hidup saya... rindu sangat-sangat segala persiapan, kekalutan, dan segala kerjasama antara saya dan vendors. the best part, adalah ketika saya dilayan dari pagi sampai malam ibarat puteri.. hahahaha.. rindunya!! kalau boleh nak majlis selama setahun..
 tapi mustahil kan?

well, perkahwinan adalah paling menyeronokkkan!
siapa belum berkahwin tu, cepat-cepatlah kahwin!




thank you so much
MY FAMILY
HIS FAMILY
relatives
bridesmaids
friends
JKRNS
make up artis = Nana
dais = my brother
my attire = Qudyn Aziz
his attire = Omar Ali
bridesmaids (2-2 belah) = Jakarta
photographer = Mukhriz Latiff & Udey Ismail
videographer = CST Production
invitation card = Seri Sireh
doorgift box = Seri Sireh
doorgift = sponsored by sis
hantaran = Yuana Salleh
catering = Langat Caterer KL
and etc

thank you so much!!!
i miss you guys right now

drama for today :

mj : bro, kasi aku la bunga ni pleaseeee...
jerul : apo omak den buek kek luar tu?
tatie : mwahhhhh... 
dila : uihhh panjang bulu mata kau!! meh den cabut sikit!


- to be continue-
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane