MY THIRD PRE-WEDDING BY MOLKHAN

By | 10/25/2011 10:56:00 pm
entah di mana silapnya, pengakhiran pre wedding photoshoot petang tadi tidaklah seindah yang dikhabarkan. mungkin disebabkan oleh masa dan cuaca, atau mungkin sebab last minute tukar tempat..ntahla.. tapi, kami agak kaku... (or mungkin masih bersedih diatas kematian simon kot)...

apa-apapun, dari ICT kami tukar ke Tasik Permaisuri Cheras, disebabkan cuaca yang hujan berhenti hujan dan HUJANNNN LEBAT! very nice place but ramai gile orang!!! i memang tak recommendla this place biarpun indah dan nyaman. antara salah satu sebab, ramai budak2.. ok memang xkan senang sebab diorang akan usik2 ur props dan buat bising. so u xkan boleh focus. mood pon lari. anak sapalahhhh ni !!

patutnya photoshoot ini berlangsung tengahari, tapi disebabkan oleh hujan lebat, kami tunda ke jam empat. fuhhhh. cukup2 amek gambar selama 2 jam, pastu kedebommmm terus lebat sampai ke malam. nasib baik, in between ada jugak yang tak hujan. alhamdulillah.

owh kali ni, atas dari info Puan Fadilah Basri atau dyll, geng BBF, saya grab promosi rm80 dari abang photographer Kerjagilasimoll Photography. murahkan? Encik Moll buat part-time mengambil gambar, sangat gigih orangnya meskipun baru sahaja menapak dlm dunia photography.. still new and still fresh. so janganlah bandingkan hasil kerja dia dengan yang lain pulak ye but let's give him double moral support supaya dapat memperbaiki hasil kerja dia dari semasa ke semasa dan one day dapat berdiri gah seiring dengan candid syndrome dan lain-lain.

i pon remind myself, pengalaman buat pre-wedding dengan 3 orang yang berbeza, tapi setiap dari mereka ada kelas dan cara mereka yang tersendiri.. syimmir lebih kepada gila-gila, subhi karim superb and kreatif, and mol pula lebih kepada santai and relax. mereka semua sangat baik dan mudah menerima pendapat kita. JOMMMM LAYANNNN~

Here, some of my props yang i bawak petang tadi.

teddy bears, books, crayon, markers, notes, and blablabla
notes
antara tempat menjadi pilihan

and tara..... for my readers & followers

thanks sebab menjadi followers & readers blog ini
*hugs&kisses*

click here untuk tengok dengan lebih banyak : KERJAGILASIMOLL Photography

p/s : 30 more days .. super excited, nervous and now, counting DAYS!
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane