MENCARI KESERASIAN DALAM WEDDING THEME

By | 10/21/2011 12:00:00 am
yes, i pernah buat entry about my colour theme sebelum ni. but that time, i tak reveal betul2. ada colour yang tak confirm lagi...

so now, i nak reveal about my wedding theme. i mean, colour dia. yang theme betul2 lagi 37 hari baru boleh reveal. sorry, need to make it as a privacy and secret first. nanti tak suprise la kan. but for the colour, it should be okay. since ramai guests dah mula bertanya about the colour theme.. hehehe... To my lovely, gorgeous, handsome, pretty ..... GUEST... you all boleh refer to this colour. yeay, pasni dah boleh pegi shopping baju... hehehe.

my wedding will be a simple wedding of the year. nothing special pun. my baju, my pelamin, everythingla.. will be very-very simple. nak tahu lebih lanjut? just wait for another 37 days. dah tak lame. hehehe. *excitedlebih*

okay jom lihat my colour theme...

NIKAH
- dark chocolate
- soft yellow
- cream

SANDING
- dusty pink
- off white
- sexy black

BERTANDANG
- soft purple
- ice blue (greyblue)
- tiffany blue

yang mana satu baju pengantin, baju belah pengantin perempuan & belah pengantin lelaki? CUBA TEKA !!!!! siapa betul, i kasi satu sen. hihihi.
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane