FIRST TIME PERGI MOTORGP AND RIP MARCO SIMONCELLI

By | 10/23/2011 10:28:00 pm
.Hello.

semua sekarang bercakap pasal kemalangan yang menimpa Marco Simoncelli. Pelumba MotorGP tu la.. okay tumpang sedih please. Semasa kemalangannya petang tadi, saya berada di tempat kejadian. Pada mulanya rasa sangat tak percaya, apatah lagi kejadian itu berlaku sangat pantas. Baru sahaja perlumbaan bermula, tiba-tiba dikejutkan dengan berita kematian. Mahu tak tersentap? Syahdu pun ada tadi.

apa-apapun, for me. saya sangat benci motor and ini kali pertama saya tengok motorgp. hanya kerana mahu menemani encik tunang, sanggupla bangun seawal pagi... tapi bile sampai, ipad sahaja yang menarik perhatian. hahaha. owh berbalik pada kebencian pada motor tadi, saya memang anti-motor. saya tak kesahlah kalo orang tu beli motor harga paling mahal, motor dia berkilat ke, bunyi vroom vroom yang sangat kuat dan hebat... I DON'T CARE AT ALL !!!

alasannya adalah, setiap menda yang laju tu pasti mengundang maut. so, anda dah tahu kan, clue-nya. motor, kereta lumba, rollercoaster, antara yang paling saya benci. for me, ia tak selamat. see apa yang terjadi today, kematian bukan? dah berapa ramai yang mati sebab kelajuan? cuba cakap sikit !!! so, to encik tunang, sampai mati saya takkan kasi anda beli superbike, kerana ku lebih rela kau berbasikal.. LEBIH SELAMAT!!! hahahaha.

and my deepest condolences to Marco Simoncelli and family. kepada sesiapa sahaja yang gemar kelajuan, berhati-hatilah... tidak semuanya selamat. pakai topi keledar ketat macamana pun, boleh tertanggal juga, pakai jaket setebal mana pun, tulang boleh patah jugak. Just berhati-hati di jalan raya dan di mana sahaja kita berada. ini kali kedua dalam minggu ini accident melibatkan motor dan mati ! baru beberapa hari lepas, saya ternampak satu couple digilis treler, dan ini pula ketika berada di MotorGP... apa-apapun, saya sedih sangat!

JOM LAYAN GAMBAR !!!

.

and last..... jangan jeles....

AARON AZIZ in the houssseee !!!!


aku gemukkan??? STFU!!! hahaha.
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane