DOKUMEN NIKAH HAMPIR SIAP

By | 5/05/2011 06:22:00 pm
borang permohonan nikah
nanti saya update ape kene ade menurut
checklist yg pejabat agama ni kasi ye... TUNGGU!

yeayyyy!!! settle dah pasal hal-hal berkaitan dengan permohonan nikah. HUH? SETTLE???? ehhh... ehh belum lagi.. maksud saya semua dokumen penting dah dikumpulkan kecuali salinan IC wali .. yang lain da settle... senang buat keje awal-awal ni.. nanti boleh tumpukan hal-hal lain... borang ni bukan nak hantar sekarang tau! isi je dulu.. hantar bulan 9 nanti. ahahahaha.. =p

semalam settlekan hal ni seharian.. alhamdulillah, TOK KADI dah selamat dibooking oleh kami..pasni tak perlu risau ade ke tak tok kadi nanti. sebab semalam encik tunang da jumpe dengan tok imam yang bakal jadi tok kadi kami nanti.. TAPI yang tak bestnya, jam 10 pagi da ade orang booked.. so terpaksalah dianjakkan 1 jam lebih awal....isk isk isk (*_*)

Tak kesahlah pasal make up awal ke ape.. sebab mase tunang aritu pun make up selepas subuh alasannya, my MUA kene makeup orang lain pulak. tapi MASALAHNYA sekarang, ADA KE ORANG NAK DATANG PAGI2? hahaha. pukul 9 pagi pulak tu... =(

Tapi okayla tu pukul 9 pagi, then, boleh habis cepat.. sebab my reception malam tu jugak. xdela rushing sangatkan nak siap2 untuk majlis nanti. hehehe. owh ye... saya nak menjemput 10 orang readers/followers blog ini ke majlis pernikahan saya nanti. SO, sape yang sudi nak datang ke majlis saya nanti,

email me : sweet_tatie88@yahoo.co.uk  .. email ur name and tajuk 'READER BERKATALAHDIA'. 10 orang sahaja tau. siapa cepat dia dapat.. eh camtu pulak.. hehehe. kalo boleh saya nak semua datang tapi saya bukan Datuk Siti Nurhaliza mahupun Kate Middleton.. saya adalah Izzati yang hanya gadis biasa sahaja. nak jemput ramai2 tak mampu.. *ade ke followers nak datang?* (x_X)

lagi : 205 hari ! horey!
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane