PROMOSI TIKET FLIGHT QATAR AIRWAYS

By | 4/06/2011 10:44:00 am

Sedang merancang percutian bulan madu anda? Inilah peluang terbaik untuk anda berjimat! Qatar Airways kini sedang menjalankan promosi besar-besaran. Beli DUA tiket pada satu harga! WOWWW!! Jimat bukan? Anda dan partner tak perlu susah payah mengorek tabung dan pening kepala mana nak "CEKAU" duit!

Promosi ini dijalankan bagi meraikan destinasi ke-100 Qatar Airways! Ya kini, Qatar Airways dah terbang ke 100 destinasi di serata dunia! Di samping itu anda juga berpeluang untuk 'transit' di Doha! WOWW WOWWW WOWWW! Okay serious ni memang best! I penah naik Etihad & Emirates, but Qatar Airways is the best airlines between ketiga-tiga airlines ini... Pergi Doha sape tak mau? Makan best-best kat dalam flight pun sape tak mau? Semua best!

Tempah tiket anda pada 7th dan 8th April (supposedly start today but technical probs, diorang lambatkan sehari) ini untuk penerbangan pada antara 1st May dan 10th June!!! Musim cuti sekolah bukan? Inilah masa untuk bersuka ria bersama family dan teman tersayang! Book sekarang!!! Rugi kalau lepaskan peluang ini!

Untuk keterangan lanjut, sila click link ini : QATAR AIRWAYS

~ SELAMAT BERCUTI!!!
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane