JOM KE MATTA FAIR 2011

By | 3/01/2011 10:46:00 am
Sudahkah anda plan for your honeymoon bersama insan tersayang? Jika belum, inilah peluang bagi anda yang mahu mendapatkan tiket dengan harga yang murah!

BILA? BAGAIMANA? DIMANA?

Pernahkah anda mendengar MATTA FAIR? Yaaaa, bagi suka melancong seperti saya, MATTA FAIR tidak perlu diperkenalkan lagi! Bagi yang tidak tahu mengenai MATTA FAIR, MATTA FAIR ini adalah event yang dibuat khas bagi mereka yang mahu membeli tiket percutian pada harga yang MURAH. Ada tiket penerbangan, tiket penginapan dan paling menarik, anda boleh memenangi percutian ke beberapa tempat yang menarik! WOWWW!!!!


Bilakah MATTA FAIR diadakan pada tahun ini?

Untuk sesi pertama pada tahun ini MATTA FAIR akan diadakan pada 11 hingga 13 MAC tahun ini! Bertempat diPusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) ... Matta Fair yang diadakan buat kali ke -31 ini, dijangka disertai lebih dari 900 agen pelancongan di serata Malaysia. Maka, tidak hairanlah mengapa PWTC dipenuhi dengan kehadiran orang ramai setiap kali event ini berlangsung!

Menarik bukan? Jadi apa tunggu lagi? Set kan tarikh ini di CALENDAR anda. Owh sebelum tu, mari share, tempat-tempat menarik yang boleh anda kunjungi semasa honeymoon anda :

Phuket
dimana: Thailand


Bora-Bora Island
dimana : Tahiti


Krabi Island
dimana : Thailand

BEBERAPA TEMPAT MENARIK LAIN :
- Phi Phi Island (Thailand)
-Boracay Island (Philippines)
- Great Barrier Reef (Australia)
- Bali (Indonesia)
- Koh Samui (Thailand)
- Perhentian Island ( Malaysia)
- Rawa Island (Malaysia)
- Sipadan Island (Malaysia)
-Maldives
-Langkawi (Malaysia)
- Mauritius
- Tuscany (Italy)
-Venice
- St Lucia (France)
- Bahamas (US)

and, I pilih...


kenapa?
Dulu masa ayah hidup, we all selalu pergi sini.. This is the best place ever. Udara yang nyaman dan tidak tercemar, keindahan yang luar biasa dan memang tempat ni very superb. 
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane