KURSUS PERKAHWINAN DI SRI PERMAISURI

By | 1/05/2011 09:48:00 pm
my bed in my new house

I'm sorry, Lama sangat menghilangkan diri. Sibuk sangat sejak melangkah kaki ke Shah Alam. (samsung Degree). Macam-macam hal mahu disettlekan. Alhamdulillah, aku tak salah pilih rumah. Agak berdebarlah sebab tau pasal rumah pon melalui mudah.com.my, then terus bayar depo, kelmarin baru pindah and tengok umah. FUHHH, cuak sikit! My housemates semua baik-baik belaka tapi masih dalam proses mengenali mereka. *sorry, I memang payah sikit nak ingat nama orang*

Banyak yang nak dikongsikann kat sini. Tapi tak larat. Penat pindah barang tak habis lagi.

Jom kita mulakan dengan cerita kursus kahwin. Ini adalah kali kedua aku menyertai kursus kahwin. FAIL? Eh, mana ada fail. Kursus kahwin dengar ceramah je. Tiada ujian pun. Tapi orang kata, lagi banyak kita pergi lagi banyak ilmu yang kita dapat. Bayaran pun takdelah mahal mana pun. RM80 sahaja untuk kursus ini. Ilmunya? Untuk jangkamasa panjang. Hehehe.

Kursus Bimbingan Perkahwinan Sri Permaisuri

semangat isi borang biarpun untuk kali kedua
dalam diam kau mengambil gambarku! cesss!

Kursus kahwin yang aku rasa kalau ikut jam yang tak sampai sehari tu (sabtu 3-5.20pm | ahad 9.40-5.45pm) Bolehlah. Tapi lagi seronok di Mahligai Firdaus. Lebih happening berbanding di sini. Makanan pun biasa-biasa sahaja. Pengalaman yang berbeza. Ada juga isinya yang aku dah dengar dan ada juga ilmu baru yang aku peroleh. Yang penting, sekarang aku dah ada dua sijil. Hahaha.
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane