MAKAN MALAM DI BAGAN LALANG SEAFOOD

By | 1/17/2011 12:16:00 am




Today's trip to :
BAGAN LALANG, SEPANG SELANGOR

details perjalanan kami:
- 2 kereta, 1 motor

Dari Shah Alam to Bagan Lalang, lalu dekat jalan nak pegi Sepang F1 Circuit, tak de lah jauh sangat. Dari situ seperti dari Shah Alam nak ke Bangi. Sunset kat sini terbaik. Tapi banyak nyamuk. Jangan lupa bawa kamera dan anda dinasihatkan supaya mengambil langkat berhati-hati semasa menyusuri jalan ke sana. Jalan dia ok, bertar cuma kebanyakannya adalah ladang kelapa sawit. Very sunyi and macam-macam kejadian jenayah boleh berlaku. So, safety is very important meskipun hati tak sabar-sabar nak melahap seafood di sana. Okay? 





food :
for me, makanan kat sini tak de lah sedap mana pun. lagi sedap restoran lain. Masyallah ikan pari dia jangan beli weh.. hanyir dan tak sedap! then, restoran ni failed dalam membuat masakan bercili.. betul2 dia buat cam cili yang kita salo buat kat rumah. tapi, sotong celup tepung dia adalah yang terbaik! yang lain-lain tak best... 



activity yang boleh dilakukan kat sini:
main layang-layang,  buat aktiviti pantai, volleyball, pre-wedding photoshoot, picnic and etc

penginapan:
urmmm.. tadi masa pegi sini, ingatkan ada Gold Coast sahaja. tapi ade banyak lagi .. setakat yang mahu terlihat papan tandanya adalah Hotel Seri Malaysia, dan lain-lain budget hotel.


Buat Bride to Be (B2B), bloggers, friends and stalkers, I suggest anda datang ke sini. This is the best place to lepak. Dari pd, I lagi cadangkan anda ke mari dulu. Pantai dia clean, dan bebas dari kotoran. Kalau nak pergi honeymoon pun okay. Tempat dia tenang. Cuma rasa anda akan bosanlah malam-malam sebab jauh sikit dari bandar. Untuk relaxing, inilah tempatnya.


HM SRI BAGAN SDN BHD


parking
restorannya


belajar bawa superbike

jejaka-jejaka comot

dengan encik H


with the girls
^______^

How to get there???
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane