TERHANGAT

By | 1/17/2010 06:55:00 am
TREND PADA MASA KINI ...

Biker Jeans
ini actually trend musim summer aritu, tapi masih lagi fresh di butik2.
Ruffle Skirt
seriously aku adore ngan skirt2 gini. nampak sangat comel. fashion ruffle ini tidak hanya pd skirt ia jugak pd dress.. sesuai bagi anda yang mahu kelihatan sweet.
headband
headband yg mempunyai corsage yg besar2 kini menjadi trend dan hangat di kedai2 seperti accessorize, diva, claire's dan forever 21

Floral Print
gaya-gaya seperti vintage dress kembali hangat musim ini, bukan sahaja pd dress, ia juga turut menghangatkan pd tops, kemeja, cardigan dan tidak ketinggalan, legging. (MUNGKIN ADA KAITAN DGN MUSIM BUNGA YG AKAN MENJELMA TAK LAME LG)

Phyton Print Harems

Celana Harems sememangnya tidak perlu diperkenalkan lagi, namun, corak-corak seperti kulit ular kini menjadi kegilaan para penggiat fashion. (EHEMM mungkin ini akan menjadi satu bad news bagi mereka pencinta haiwan)

Bracelet Set
3 in 1 - Bangle, Bead and Cuff, kini mendapat sambutan dr orang ramai khususnya mereka yg gemar memakai accessories. Pengalaman saya di UK, menyaksikan accessories ini antara toplist yg dibeli oleh si kaki shopping


Studded
Ingin tampil ganas? Fashion studded ini sudah menjadi sinonim dan bukan lagi perkara baru dlm industri fashion. Tetapi pd musim ini, kelihatan fashion ini mula menyerang si kaki fashion. Tidak hanya pd kasuy, fashiom studded ini juga hangat pd jacket, denim dll.
Lace Dress/Shirt/ Blouse
Nampak old? usah khuatir kerana jika sekiranya anda bijak berfashion, mengenakan pakaian jenis ini tak menjadi masalah buat anda.
Worker Boots
Serasi dengan gaya women to men, worker boots ini kembali memanaskan industri fashion. Keluarkan kembali boots2 seperti Dr Martin untuk dipakai semula.

selain itu, koleksi2 jeggings, polkadots, striped juga antara yang terhangat di butik2 di sekitar Oxford Street.


salam dari London,
Tatie
Newer Post Older Post Home
American Airliner Plane